Glad

Idag känner jag mig glad :)

Vädret var helt underbart idag, solen sken men ändå hade vi 5 minus. Man frös inte när man gick ut utan det var mer värme men ändå så var det kallt.
Har skuttat rundor med flätor i håret, mina nya kläder och mammas hemmastickade raggsockor. Dammsugat hela huset, städat toan, betalat räkningar och sökt 5 jobb. Även skrivit in mig på Platsnytt Skåne så nu finns jag med i deras register. Platsnytt Skåne är typ för USiL och UMAS. Håll tummarna för mig med. Även kollat lite på andra studier typ som målare, kriminalvårdare eller socialpedagog. Hade jag passat som något av det? Jag är riktigt sugen på målare. Behöver hjälp dock, var hittar jag en bra målarutbildning?


Imorgon är det nästan början på det nya året. Ska bli skönt med ett nytt år faktiskt. Lämna det gamla åt det förflutna och börja med något nytt. Hoppas att nästa år innehåller ett jobb för mig.



Ps. jag fattar inte hur ett packet med 4 batterier ska kosta så mycket? 45 kr för 4 sketna batterier! Snälla ge mig en kamera utan batterier som man kan ladda genom att plugga in den i väggen eller ge mig uppladdnings batterier.

Har kommit på förresten vad jag önskar mig när jag fyller 20. Alltså om 8 månader!  Jag önskar mig en tripp över till Tyskland och sen en systemkamera. Det är det enda jag önskar mig för resten har jag. Eller kanske en ny mobil hade inte suttit fel. Har bara haft gamla mobiler utom en, så nu är det dags för en helt ny. Så det vill jag också ha. Är jag för tidigt ute med önskelistan?


Vi hörs och ses!
Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Kiiinga

jag vill också ha en systemkamera. ;)

2010-01-02 @ 20:50:51
URL: http://kiiinga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0