17 feb

Det var ett tag sen kom jag på

Vad har jag gjort sen sist?  Det vet jag inte för jag kommer inte ihåg vad jag skrev sist.
Skolan är igång på riktigt nu, vi ska vår sista redovisning imorgon och det kommer att bli intressant hur klassen kommer att se på vår grupp. Vi har gjort en minifilm om en grupprocess ^^ den är ganska pinsam men som tur är så var jag väldigt tyst så jag skämmer inte ut mig. Men man ska bjuda på sig, Amna och Dianah var skit duktiga.

Snart blir det humanbiologi, det ska bli jätte intressant. Fick hem min bok idag och har redan börjat titta på den. Fick ju varning från kusinen min att kursen är ganska svår. Men jag har gott om tid att plugga.


En flummig bild från vårt plugg.
Dianah, Linda, Anna, Jag, Emina och Amna

Igår var vi först på skolan och gjorde iordning inför vår redovisning och sen stack jag, emina, amna, anna och gustaf hem till emina för att äta tacos. VI åkte först till Amiralen och köpte en massa gott och sen stod emina och amna och slet i käket medans vi andra satt och glodde i skvallertidningar. Men det var gott och trevligt. Såna kvällar får vi ha fler av.



Ikväll ska det lagas lasagne och svärmor kommer över på middag.
Nu är jag faktiskt lite sugen på en kärleksmums.


Btw! Lämnade ju syrran på flygplatsen i lördags för hennes tripp till Vietnam.  Ni anar inte hur många mardrömmar jag redan har haft om denna resa. Inte nådiga. Hoppas att du har det bra syster min och att du mår bra. I need your phonenumber!

Vi ses och hörs!
Kram Amanda


Kommentarer
Postat av: Gudrun

Allt är bara bra här nere. Har nog blivit förgiftad av några ägg bara... Saknar dig med sys... Vi får bestämma en dag till MSN

2010-02-18 @ 16:01:12
URL: http://bonnahilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0