20 feb

Innan jag börjar så ska jag bara säga en sak!
JAG FICK GODKÄNT PÅ HEMTENTAN!!!  tjohooo, haha nu är man taggad inför humanbiologin.
Riktigt kul att hela gruppen klarade sig och att ingen ensam blev underkänd, det hade varit riktigt hemskt.

I natt har det snöat rejält. Jag vaknade och jag såg inte träden utanför våra fönster. Vår morgon började med 2 timmar utomhus för att skotta fram en gång ner till vägen. Chico var överlycklig och han skuttade och hoppade överallt. Han fick lite tufft eftersom det var så djupt med snö så han kunde inte gå ordentligt utan fick verkligen hoppa fram.



Vår en är egentligen dubbelt så stor men snön har vecklat ut den lite.


Idag ska jag börja läsa lite inför föreläsning om cellen på tisdag. Måndag är det introduktion på människokroppen mellan 8-10. Kul att man är på skolan 45 minuter innan allting öppnar. ^^ Men jag är hemma tidigt i alla fall.

Nu ska jag mysa med vovven.

Vi hörs och ses!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0