5 feb

Idag är det fredag, ledig idag. Eller nja, ledig och ledig, man skulle ju helst suttit med sin hemtentamen men har ju inga böcker. Jag får sitta över på skolan några dagar nästa vecka och få det gjort.

Lady Gaga - Bad Romance spelas på MTV. Vill ha hennes röda spets sak som hon har i musikvideon. Hon är faktiskt ganska snygg i vissa vinklar. Vill ha hennes personlighet också, hon verkar inte vara den som är blyg och hon skiter nog i vad alla säger om henne. Så vill jag också vara. Jag bryr mig för mycket om hur folk tycker om mig och känner mig osäker när jag inte vet om någon är vän med en för sympati eller för att de verkligen tycker om en ^^  Jag är så nojjig, skäms på mig! Haha


Idag ska det bakas inför imorgon. Vi ska ha kalas för älskling och han har ju beställt negerbollar, kanelsnäckor och kärleksmums. Usch jag blir trött bara jag pratar om det. Men jag tycker att det är kul att baka. Nu får jag chansen att använda alla mina baksaker och förkläde som svärmor gav mig.
På tal om svärmor så har vi båda panik för att vi inte har hittat något till honom i present. Ska åka in och kolla om vi hittar något som han kan tänka sig vilja ha. Annars blir de en limpa cigg och fiskelina haha.

Åh de visade nyss en reklam från McDonalds och deras nya teambox med extra mycket chicken McNuggets <3 Jag ääääälskar nuggets. GE MIG MCDONALDS!!!!

Får inte glömma att säga grattis till min lilla luttispluttis som fyller 20 år idag. Grattis för dig lutte och nu kommer det en sång för dig.
"Happy birthday to you
You live in a zoo,
you look like a monkey
aaaand you smell like one too
"
Det är ett måste att sjunga på födelsedagar!


Nu ska jag dricka kaffe

Glömde!  Ni som är nya kanske vill veta historian om namnet på bloggen så att ni nte missförstår och tar mig för en fjortis ^^ Okej, det kan ni efter historian också. Men det är en rolig historia :)

Jag och syrran hade en tråkig kväll för några år sen. VI beslutade oss för att fixa hår och sminka varandra och välja ut vilka kläder den andra skulle ha på sig. Vi tog en massa bilder men jag skulle nog bli anmäld för förargelseväckande beteende om jag skulle publicera dom. Iaf, vi började skämta och sa att vi var bonna hiltons och enda sen den kvällen har vi kallat oss för bonna hiltons. Syrrans blogg heter bonnahilton.blogg.se och min lillabonnahilton.blogg.se .

Vår signaturbild <3


I vård gamla hus innan vi skulle ut i snön


Innan vi skulle gå och se "Cats" i Malmö


Utanför Liseberg sommaren 2008



Det började tidigt. Jag till vänster och syrran till höger.


Vi hörs och ses!
Kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0