16 jan

Blogg.se har varit cepe idag så mitt förra inlägg blev konstigt och ville inte uppdateras så att hela inlägget kom in. Tror att blogg.se tycker att jag har för långa inlägg för att vara en amatör-blogg.


Känner att jag har varit helt nere nu på sistonde. Vet inte varför men har ångest och det börjar alltid runt slutet av veckorna. Jag trivs verkligen inte att gå hos coachen. Måste man verkligen tvingas att gå dit?
Idag har jag haft gråten i halsgropen nästan hela dagen och har inte varit sugen alls på att göra något. Jo laga mat, det är kul. Men nu har jag ångest över att jag och daniel klängde en hel kladdkaka själva. jag behöver nog spy snart.


I mina hörlurar spelas nu Jack Johnson. Jag vet inte vad jag hade gjort utan honom? jack Johnson är en riktig surfarkille som njuter av livet. Hans låtar påminner mig av en dag på stranden med ett gäng kompisar. Man sitter och skrattar, pratar och allting är helt perfekt. Det är bara nuet som gäller, inte det förflutna eller framtiden. Nuet! Gud vad jag är avundsjuk på de som kan leva utan allt tekniskt och tuffa kläder. jag hade velat vara en sån flowerpower människa för en dag, enbart för att få uppleva den känslan. För att se om jag har rätt.

Hans röst är så len, snygg är han också haha.



Jack Johnson - Better together
Jack Johnson - Breakdown
 





Vill ha en kram av pappa nu känner jag.


Aha!  Jag har hemlängtan!


Chico har i alla fall känt av att jag inte har mått bra. Han är hur gosig som helst och han lämnar inte min sida. Ganska otroligt ändå hur djur kan känna av att man behöver närhet och uppmärksamhet.


Vi hörs och ses!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0