20 jan

Jag ska försöka hålla mig kortfattad idag!


Idag var det coachmöte, såklart så går bussarna på de mest konstiga tiderna här från denna håla så jag kommer aldrig att komma i tid till dessa möten. Men så duktig som jag är så har jag ordnat och fixat och det är okej att jag är sen. Jag kom 40 minuter sent, missade första gruppövningen men kom precis i tid till den andra. Blev indelad i grupp och vi skulle då sitta och klura ut vem som kom på vilken plats i OS. Det var kul men klurigt och jag fick faktiskt pratat med personer idag. Riktigt kul, ser fram emot våra grupparbeten om man nu hamnar i en bra grupp. Så kanske man skaffar sig några kompisar här omkring.


Telefonen har ännu inte ringt och erbjudit mig en plats på BTH, men jag har ännu inte gett upp hoppet.


Åker ner till mammsi och pappsi imorgon. Tänkte att jag åker ner imorgon så kanske man hinner träffa någon kompis när man ändå är nere. Jag ska i alla fall försöka komma inom Lindex och shoppa upp mitt presentkort jag fick av älskipälski.


Gud vad jag är gasig! Min mage har fått värsta chocken, jag har börjat äta bröd med mycket fibrer och fil och musli så nu sprackar det gott i brallan. Haha, både hund och sambo uppskattar inte detta men jag får min säng för mig själv om nätterna :D
Idag tänkte jag faktiskt efter när jag skulle handla efter mötet. Gick in och köpte bröd, yogurt och påväg till kassan fick jag syn på chokladen. Jag visste att jag skulle sitta ute och huttra i kylan i över 1 timme. MEN!  Håll i er nu, jag sket i chokladen och jag gick till frukten och köpte mig en mango och en påse clementiner. Duktiga jag.

Ska nog ändra min design på bloggen, det är för rosa för mig.

Vi hörs och ses!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0