Tänka sig

... att man kan vara så glad över att tvätta. Hahaha, känns som at jag har tjata om min tvätt nu några månader. Äntligen så kom gubben nisse imorse och fixade rören och gjorde iordning nere i källaren. Riktig ängel är han. Senare kom svärfar och hjälpte daniel att bära ner maskinen och nu så är den igång. Vi slängde in ett gäng shorts och strumpor men tydligen blev inte tvätten tillräckligt blöt enligt daniel. Men ställer man in på det kortaste programmet så blir det inte så blött. Så nu ska den köra i en timme så får vi se om det blir bättre.

Imorgon blir det en tvättdag, vil har massor med tvätt kan jag säga!

Nu är daniel på sin fotokurs och jag sitter ensam hemma, avundsjuk som jag är. Morr!


Vi hörs och ses!
Kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0