4 mars

Som tiden går fort.

Har börjat med humanbiologi i skolan nu, med andra ord fysiologi och med ännu mer andra ord. Den friska kroppen! Har tenta om 9 veckor och man har lite panik när man inser att man knappt fattat första kapitlet.


Just nu har man långhelg och är ledig i 4 dagar. Vilket jag är välförtjänt av!
Igår samlades hela gruppen i skolan och "råpluggade" men mest var det bus och sång. Vår grupp är faktiskt väldigt duktiga på att sjunga. Kanske inte, men det skrämmer bort oönskade gäster.



Solen skiner men det är fortfarande kallt ute. Funderar på om man skulle ta vovven i kopplet och gå ner till affären och köpa tandkräm. Vi har börjat borsta tänderna stup i kvarten så den är snart slut.


Usch jag har idétorka så det blir nog inget längre inlägg.
Jag mår i alla fall bra och är jätte lycklig över hur livet ser ut just nu.

Vi väntar på att CSN ska skicka över mina pengar och när det händer så blir det att måla om hallen, har hittat en fin färg och det kommer att bli skit snyggt.

Vi ses och hörs!
Kram Amanda



Bild tagen igår av Emina. I min lugg och min nya tröja från Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0